Macskapcsolat

macskaarvahaz@gmail.com
A macskapcsolat.blog a
Facebook-on

Friss topikok

  • nagyfeszültség: Tényleg gyönyörűek a cicák - és nagyon jó emberek, akik támogatják a gyógyíttatásukat. (2014.11.12. 23:34) Karácsonyra gazdit kértek a cicák
  • Fox Snow: @kolbászoszsömle: na... pofánbasszalak? Még ha 4 éves komment, akkor se hagyhatom ezt a fost szó n... (2014.09.24. 16:44) Te jószagú cicakaki
  • Aquamarine Dolls Ragdolls: Személy szerint nagyra értékelem azokat az embereket, szervezeteket, akik ilyen irányú erőfeszítés... (2013.09.04. 14:44) Licit egy macskaárvaházért
  • Nyafkamacska: Ebből az autóból lett valami? Elszámolt valaki az összejött pénzzel az adakozók felé? (2013.06.26. 07:53) Cicamentő, ha te is úgy akarod
  • belekotty: Tündéri makkák! Sajna a hét kutyám mellé nem tudok befogadni. (2012.08.29. 10:05) Börtönből szabadult cicák

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A Macskapcsolat

2009.12.14. 13:26 - MACSKANŐ

 Ez a blog azért született,mert időről-időre egyre kétségbe ejtőbb a kóbor macskák számának növekedése, mostoha körülményeik, és úgy gondolom kevés az, hogy sokan szeretjük őket, tenni kell ez ellen. Természetesen ez az állatka egy nagyon megosztó lény, sokan imádjuk őket és nyilván vannak - sajnos - elég sokan akik másként éreznek. Mégis úgy gondolom hogy ennek a manapság sokat hanyagolt házi állatnak az ősei, számtalan jó szolgálatot tett az emberiségnek, mondhatni segített az emberiség nagyobb mérvű pusztulásának a megakadályozásában (lásd. járványok visszaszorítása) amit hajlamosak vagyunk elfelejteni, vagy akár nem tudni. Pedig ha nem is hálát kellene tanúsítani, de legalább alapvető életteret biztosítani nekik.

Szeretném ha az ember és a MACS(ka)KAPCSOLAT javulna, amiben én próbálok segíteni, eme nemes lelkű, spirituális ősi állatka megismerésében, problémáik nyilvánosságra hozásával, fajtáik rendszerezésével, betegségeik orvoslásával, kóbor cicák gazdira találásával és még ezernyi hasznos dologgal amivel támogatom az ő fennmaradásukat. Ugyanis MACSKÁK nélkül sivárabb lenne a világ.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapcsolat.blog.hu/api/trackback/id/tr661597218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leiter Jakab · http://leiterjakab.blog.hu 2009.12.22. 12:48:21

Sok sikert a bloghoz, és éljenek a macskák!

zati 2009.12.28. 13:40:40

Kedves Blogger!

Nemes kezdeményezés, sok sikert hozzá!

Kis hazánkban sokat kell még javulnia az állatok körülményeinek. Hiszen, felelősséggel tartozunk azért, akit megszelídítettünk...
Két kutya és négy macska (azóta ivartalanított anya + három 'süldő' kölyke) boldog gazdájaként

Baráti üdvözlettel

Zombori Attila
Komárom

MACSKANŐ 2009.12.28. 13:46:58

@zati: Nagyon köszönöm a jó kívánságokat! Remélem a segítségemmel kicsit jobb lesz minden állatnak. Minden este etetek valamerre kóbor állatot és fáj a szívem hogy csak ennyinek adhattam, rossz a tudat hogy mennyi éhezik és fázik még. Próbálok erre valamilyen szervezettebb formát kidolgozni. Biztos vagyok benne hogy sok ilyen nagyszerű állatszerető ember lesz ebben segítségemre mint Ön.

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.12.29. 13:34:21

Sok sikert kívánok a bloghoz és remélem sok történet lesz fent, ami meglágyítja a kutyabarátok szívét is a macskákkal kapcsolatban.

BlameTheVain 2009.12.31. 20:15:48

Én is sok sikert kívánok! :)
Egyébként nekem mindig furcsa volt az, hogy sok kutyás nem szereti a macskákat... én ugyanúgy szeretem mindkettőt, mindig volt is mindkettő.

Dee_ 2010.01.04. 10:37:18

Bizony, bizony, az emberiség méltóképpen rászolgált a pestisjárványokra, mert a középkorban nem szívlelhette a cicákat. :)

cili55 2010.01.18. 11:33:05

Ezt én sem értem, hogy ha valakinek kutyája van, az utálja a macskákat. . Ha szeretem az állatokat, akkor a másét is szeretem, legyen az bármilyen. Én utálom a pókokat, de megértem, hogy valaki azt tart és biztos nem ütném agyon, csak azért, mert nem macska.

BlameTheVain 2010.01.18. 17:37:42

@cili55: Jaja, én sem szívlelem annyira a pókokat, de ez nem ok arra, hogy bántsam őket. :)


süti beállítások módosítása