Macskapcsolat

macskaarvahaz@gmail.com
A macskapcsolat.blog a
Facebook-on

Friss topikok

  • nagyfeszültség: Tényleg gyönyörűek a cicák - és nagyon jó emberek, akik támogatják a gyógyíttatásukat. (2014.11.12. 23:34) Karácsonyra gazdit kértek a cicák
  • Fox Snow: @kolbászoszsömle: na... pofánbasszalak? Még ha 4 éves komment, akkor se hagyhatom ezt a fost szó n... (2014.09.24. 16:44) Te jószagú cicakaki
  • Aquamarine Dolls Ragdolls: Személy szerint nagyra értékelem azokat az embereket, szervezeteket, akik ilyen irányú erőfeszítés... (2013.09.04. 14:44) Licit egy macskaárvaházért
  • Nyafkamacska: Ebből az autóból lett valami? Elszámolt valaki az összejött pénzzel az adakozók felé? (2013.06.26. 07:53) Cicamentő, ha te is úgy akarod
  • belekotty: Tündéri makkák! Sajna a hét kutyám mellé nem tudok befogadni. (2012.08.29. 10:05) Börtönből szabadult cicák

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rubint Réka szépségdíjas cicája

2010.06.15. 03:51 - MACSKANŐ

Előző posztomban a Glamour szépségversenyéről írtam, a Te és a macskád nyereményjátékról, ahol a magazin olvasói beküldhették képeiket, amin kedvencükkel pózolnak. Nekem nagyon tetszett az ötlet, és úgy tűnik, nemcsak nekem.

Tegnap ugyanis kaptam egy e-mailt a macskapcsolat@index.hu-ra, amiben Rubint Réka írt, hogy szokta olvasni a Macskapcsolatot. Náluk az egész család állatbarát, főként lányuk, Lara. Ő alapvetően a lovakért rajong, de a napokban egy nagyon édes perzsa kölyökcicával került közelebbi barátságba, amit meg is örökítettek. Réka, mikor olvasott bennünket, arra gondolt, hogy ő is beküldi a számára legszebb képet, ahol a kislánya egy édi cicussal látható. 

Réka - úgy tűnik - annyira közvetlen, hogy szívesen látja gyermekét egy macska társaságában ezen a blogon - és ezt a jövőben bárki megteheti, tehát mostantól szívesen látok minden ilyen jellegű fotót, és le is közlöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapcsolat.blog.hu/api/trackback/id/tr32081656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KolomparVinetu 2010.06.15. 09:39:43

3x is szépség díjas cicijeit olvastam. Az jobban is érdekelne :)

Sólyom Bátor 2010.06.15. 09:47:15

Ki az a Rubint Réka? És miért érdekes, hogy mit kezd egy macskával, vagy bármivel, ameddig ezen kívül nagyon semmi nem írható a neve mellé olyan, ami számíthat egy magára valamit is adó kultúrában?

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.06.15. 09:48:59

Én is játszanék vele, mármint Rékával:)))

nagyfeszültség 2010.06.15. 09:54:47

Szerintem abszolút szimpatikus a gesztus, hogy a macskapcsolatra küldte a képek és nem valami ordenáré bulvárlapba egy hülye hazugsággal...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.06.15. 09:57:04

aranyos a kép, de a perzsa macska az egyetlen macskafajta, amelyt ki nem állhatok, olyan undokul néz ki az a csapott pofájuk meg az összenyomott szemük.
De ez a kölyökmacsek még aranyos.

hegyilany 2010.06.15. 10:01:37

@Rékuc: Nézz meg egy perzsát fürdetés után, vizesen - pálcika lábak, szőrgombóc fej. Én akkor kedveltem meg ezeket a szörnyecskéket, mikor láttam egyet csuromvizesen, méltóságától megfosztottan, felháborodott pofával. :)

Hagrid 2010.06.15. 10:08:50

Helyes kis cica, remélem valaki vigyáz rá majd...

Amúgy angolul: "Réka Rubint's prize winning pussy" bocsi...:D

Tuti79 (törölt) 2010.06.15. 10:27:46

Ez szerintem is szimpatikus Rubint Rékától, őszintén szólva nem is gondoltam volna, hogy szereti a cicákat és olvas ilyen témájú blogokat!

Sin' Dorei (törölt) 2010.06.15. 10:29:03

@Rékuc: mások meg téged nem állhatnak ki, gondolj bele, és már aranyos sem vagy.:)

penna 2010.06.15. 10:42:36

Aranyos és szép a kislány is és a cica is :D.

A szememben ez Réka egyetlen szimpatikus megnyilvánulása hosszú évek óta... Emlékszem még egy régi tévéfelvételre, amikor mutatták, hogy valami fogyatékosokat képző iskolában tanította az ottani gyerekeket, látszott rajta, hogy szereti őket, szívből csinálja. Természetes volt és kedves.

Aztán valahogy nagyon megváltozott. Nyilván ő sem ugyanaz már, de a médiában való megnyilvánulásai, ruhái, sminkje katasztrofálisak. Nagyon kellett volna mindkettejüknek egy profi médiaszakember, aki felkészítette volna őket, ha már valamiért ösztönösen nem ment a dolog. Kár, mert sok megszívlelendő, értelmes gondolatuk van, csak ennek a kommunikációja nagyon taszító a számomra.

2010.06.15. 10:48:17

cicit olvastam :/

2010.06.15. 10:55:51

Természetesen R.R. közvetlenségének semmiféle PR-szempontú értelmezése nem létezik.

Goompah 2010.06.15. 11:45:54

Hm, elsőre én is szépségdíjas ciciket olvastam. :D Egy pillanatig még arra is gondoltam, utánanézek, ki is az a Rubint Réka és hogy néz ki, de inkább megelégszem a kismacsekkal.

TheDevil 2010.06.15. 11:59:59

Isten barmai! EGYESÜLJETEK!
Már elnézést kérek.

blöki.hu · http://www.bloki.hu 2010.06.15. 12:07:53

Érdekes kommentek... a blog stílusától kicsit elütnek :)

garymoore54 2010.06.15. 14:25:05

Nem vagyok Réka rajongó, de elismerem a munkáját. Sokat tett - és gondolom - tesz is a fitness és az egészséges életmód terjesztéséért. Celebbé válni pedig - ha nem megy magától - csak elég göröngyös úton lehet. Például én Norbit mindig bírtam, nem is értettem, miért utálják annyian. De aztán megvilágosodtam, hogy itt, Kelet-Közép-Európában nem bírják az emberek, ha valaki sikeres, és egyből beindul "a dögöljön meg a szomszéd tehene" effekt is. Randa, irigy népséggé váltunk - tisztelet a kivételnek. És Norbi - mára - megtanulta kezelni a népszerűséget, bele is telt egy pár évbe, Réka pedig még nem tanulta meg. De ez a cselekedete, mármint hogy elküldte a kislány képét a cicával, az egyik jele annak, hogy tud "civil celeb"-ként is viselkedni. És ez mindenképpen biztató a jövőre nézve. Egyébként, ha már itt vagyok leírom: a kislány tiszta Réka, a kisfiú tiszta papája, szép család, egészséges, vidám gyerekek. Amennyire tudom, normálisan nevelik őket, semmi faxni. Én örülök neki, hogy dolgoznak, letettek már az asztalra nem is keveset. Cukorbeteg lévén, szoktam figyelni Norbi tevékenységét is, tudom, hogy sokat küzd ellene. Elnézést az offolásért, annyi azért megjegyeznék, hogy én sem kedvelem a perzsa macskákat, de hát ha ők szeretik... A rövid szőrű európai macsekfaj, cirmos, tarka, fekete - mind édes.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.06.16. 14:08:37

@hegyilany: hát ez nem fog segíteni, mert a pofija attól még pont olyan marad és én attól viszolygok :)
@Sin' Dorei: nincs ezzel semmi gond, senki sem tetszik mindenkinek. Se te, se én. Se a perzsa macska.


süti beállítások módosítása