Macskapcsolat

macskaarvahaz@gmail.com
A macskapcsolat.blog a
Facebook-on

Friss topikok

  • nagyfeszültség: Tényleg gyönyörűek a cicák - és nagyon jó emberek, akik támogatják a gyógyíttatásukat. (2014.11.12. 23:34) Karácsonyra gazdit kértek a cicák
  • Fox Snow: @kolbászoszsömle: na... pofánbasszalak? Még ha 4 éves komment, akkor se hagyhatom ezt a fost szó n... (2014.09.24. 16:44) Te jószagú cicakaki
  • Aquamarine Dolls Ragdolls: Személy szerint nagyra értékelem azokat az embereket, szervezeteket, akik ilyen irányú erőfeszítés... (2013.09.04. 14:44) Licit egy macskaárvaházért
  • Nyafkamacska: Ebből az autóból lett valami? Elszámolt valaki az összejött pénzzel az adakozók felé? (2013.06.26. 07:53) Cicamentő, ha te is úgy akarod
  • belekotty: Tündéri makkák! Sajna a hét kutyám mellé nem tudok befogadni. (2012.08.29. 10:05) Börtönből szabadult cicák

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kolontár macskaáldozatai

2010.10.07. 12:21 - MACSKANŐ

A Kolontár határában levő egyik zagytároló gátszakadása következtében négy ember meghalt és több mint száz ember megsérült, égési sérüléseket szenvedtek a rájuk zúduló lúg következtében. A tragédia borzalmas, az emberek nagy része nem tud és nem is kíván visszaköltözni volt otthonuk területére, félve attól, hogy a vörös iszap felszívódása akár évek múlva is káros következményekkel járhat.

Rengeteg tehetetlen állat is odaveszett a falun átsöprő három méteres, habzó iszapözönben. Szerencsére a macskák elég gyorsak, és talán fel tudtak menekülni magasabb fákra, háztetőkre, nem úgy, mint a többi négylábú. De még így is volt olyan macs, aki nem volt elég gyors... És aki túl is élte, kérdés, hogy milyen maradandó károsodás érte. Néhány kép tehát róluk.

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapcsolat.blog.hu/api/trackback/id/tr312352884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fecske21 2010.10.07. 19:52:50

Eddig nem szóltam hozzá a bloghoz, de ez kiverte a biztosítékot nálam. Az állatok is ugyanúgy érző, élőlények! Ráadásul, szerencsétlen láncra vert kutyáknak esélyük sem volt menekülni. Nálam a kutya, macska is családtag, guerillero: meg cigányember érzéketlen, rideg lények vagytok (emberek?), ha titeket az állatok szenvedése hidegen hagy. De ha már így is éreztek, mi a francnak osszátok meg itt? Ne nézzétek meg, menjetek más oldalra.. Azért mert az állatok tragédiájáról is hír van, és szerencsére van aki menti őket, emberfeletti küzdelemben, az emberi károkat, sérüléseket sem becsüli le senki.

gyilkos fűegér 2010.10.07. 19:58:54

@pioker1933:
Kérlek:
Édes bort iszik
Utálja a macskákat, pókokat, kígyókat, békákat, egyáltalán bármit, ami randa, vagy nem úgy táncol, ahogy ő fütyül.
Fajgyűlölő
Cukorral eszi a túrós tésztát
Margarinnal főz, mert az szerinte egészségesebb
Sarah Palinre szavazna, ha tehetné (addig nyalnám, amíg elkopik a nyelvem, de nem szavaznék rá!)
Trollkodik
Minden vasárnap templomba megy, közben alig várja, hogy hazaérhessen netezni
Politikai gyűlésekre jár
Vissza akarja szerezni trianont
Nem akarnál vele beszorulni a liftbe

gyilkos fűegér 2010.10.07. 20:02:49

Még az a kesztyű, amivel fogják őket, az is csöpög ettől a trutymótól A KURVA ÉLETBE!

Fejeket akarok.

pioker1933 2010.10.07. 20:15:12

@gyilkos fűegér: Akkor én vagyok az egyetlen, aki utálja a macskákat, ennek ellenére:
- csak a száraz bort vagyok képes meginni. (nekem már az aszú is körömlakk)
- Pókok, békák, bármi jöhet, csak ne macska legyen.
- Nem tipizálom az embereket rassz alapján
- Nem vagyok solymári hogy cukrozzak olyan dolgokat, melyet minden más normális ember sósan eszik.
- A margarin sokkal egészségtelenebb, mint a vaj a benne lévő növényi zsírtól. Aki a margarint preferálja, annak nem volt gyerekkora.
- Sarah Palint én is megnyalogatnám :) (de vezetést nem bíznék rá)
- A trollokat senki nem szereti.
- A vallást betiltanám, mert sajnos nem arra használják, amire ki lett találva. Sajnos...
- A politikusokat agyon kellene lőni, az agymosott követőikkel együtt. (hasonló dolog, mint a vallás)
- Trianon Magyarország része volt? :P
- Lépcsőn járok.

Ezek után, akár le is ülhetnénk sörözni is! :)

gyilkos fűegér 2010.10.07. 20:17:12

@pioker1933:
Az én emberem vagy!
De nem értem, mi a bajod a macskákkal??? :-DD

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2010.10.07. 20:18:28

@guerillero:
Élő, érző, szenvedő lények ebben az esztelen
tragédiában!!!
azok a macskák többet érnek mint te,
te gyökér!!!

gyilkos fűegér 2010.10.07. 20:18:50

@pioker1933:
Az én emberem vagy!

De nem értem, mi a bajod a macskákkal??? :-DD

gyilkos fűegér 2010.10.07. 20:28:49

@pioker1933:
Az én emberem vagy!
De mi a gondod a macskákkal??? :-DD

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.10.07. 20:29:05

Nagyon kifejező az a kép, amelyiken a szőke nő magához ölelve menti a macskát, a háttérben kidőlt kerítés, fennakadt furgon, minden vörös a háttérben... :(
Nem véletlen, hogy sok külföldi újság ezt rakta címlapra.

gyilkos fűegér 2010.10.07. 20:35:48

@pioker1933:

A vallást én is betiltanám, rögtön utána meg ezt a KIBASZOTT BLOGMOTORT!!!

Scala 2010.10.07. 21:05:01

@gyilkos fűegér: "Egyes ismert személyek megvetették vagy egyenesen gyűlölték ezeket az állatokat, mint például Nagy Sándor, Julius Caesar, Dzsingisz kán, Napóleon, Hitler vagy Sztálin."
Erről ennyit...

Forrás wikipedia és:
irodalom.blog.hu/2008/11/25/hires_macskabaratok_es_macskagyulolok

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.10.07. 21:38:16

@gyilkos fűegér: Nem véletlen, törvényszerű.

Elképzelhetetlen, hogy azok az emberek, akik ennyire látványosan megvetik, nem szeretik az állatok, macskákat, ők valóban akkora nagy emberszeretők lennének, mint amennyire utálják a macskákat.

Kizárt.

Kniight 2010.10.07. 22:07:32

Az emberek tudnak blogba írni, tvben szerepelni, rádióban nyilatkozni, rokonokhoz elmenni stb.
Az állatok nem tudnak. Ezért kell nekünk rájuk IS gondolni, és őket is megmenteni.
"Felelős vagy azért akit megszelídítettél"

Kniight 2010.10.07. 22:11:19

@Scala: Te ezen fensorolt hjrességek közül melyiket tartod példaképnek? Mindnek sok ember élete szárad a lelkén.

Goompah 2010.10.07. 22:12:31

@ca2:

"Figyi, sztem senki sem állította, hogy a macskák fontosabbak mint az emberek."

Számomra egy macska ezerszer fontosabb a guerillero-féle lényeknél, akiknek csak a külsejük emberi. Egyetértek azokkal, akik szerint az efféle állatgyűlölők az embereket sem becsülik többre. Csak a gyűlölet élteti őket.

Ezek a szerencsétlen cicák sokkal több odafigyelést érdemelnek, mint egy átlagos felnőtt ember, mert picik, könnyen belesüllyednek az iszapba, ahonnan már nem tudnak menekülni.

sóskatáska 2010.10.07. 22:18:11

@
: az a macska egy háromszinü nősténymacska ,aki alapvetően rágcsálóirtó, TE MEG EGY FASZ VAGY!

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.10.07. 22:19:05

Nevetségesek vagytok. Én is szeretem a macskákat, de amit szóltatok annak a hozzászólónak, aki szóvá merte tenni, hogy az emberélet talán fontosabb, mint a macskáé, az minden határon túl van. Képzeljétek, nekem még a ti életetek is fontosabb, mint egy macskáé, sőt még egy "szarházié" is, ahogy guerillero-t hívtátok. Kb. olyan szinten vagytok, mint azok az állatvédők, akik embereket vertek meg, akik állítólag(a bíróság előtt ártatlan akit még nem ítéltek el) állatokat kínoztak, és ezt kamerára is vették. Tisztelet a kivételnek!

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.10.07. 22:20:36

Egyébként emellett nem értek egyet guerillero véleményével, mert igenis lehet sajnálni a macskákat is, ez meg egy macskablog. A hozzáállása az kb. olyan, mint mikor az ember egy nagyot zabál, és valaki megjegyzi, hogy "az etiópok meg éheznek".

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.10.07. 22:31:04

@gyilkos fűegér:
Most mi a baj a cukros túrós tésztával? Jó én sem szeretem, de én sehogy se, sóval meg egyszerűen ehetetlen számomra. Akkor most utálom a macskákat? Eddig nem tudtam, pedig a margarint azt utálom, bár az utóbbi időben szerencsére kezd íztelen lenni.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.10.07. 22:50:09

@sóskatáska: inkább vagyok fasz, mint egy prosti gyereke

flora.a 2010.10.07. 22:52:56

Szegény macsekok:( ők is elszenvedték ezt a szörnyűséget, ahogy a többiek, emberek, állatok, növények, ilyen eseménynél méltatlan a szőrszálhasogatás. Felfoghatatlan... ahogy az is, hogy már most kezdik a szőnyeg alá söprést - remélem, nem fognak sikerrel járni.

kutya vacsorája 2010.10.07. 22:58:23

guerrillero és a többi kretén: a MAL-t emberek alapították. (vezetik, vágják zsebre az osztalékot). a környezetet az emberek szennyezik. macskák ilyet nem tennének...

Goompah 2010.10.07. 22:58:26

@Zabalint: Senki nem vitatja el azt a jogodat, hogy bárki ember életét fontosabbnak tartsd egy macskáénál. Ahhoz is jogod van, hogy minden határon túl lévőnek tekintsd, hogy egy guerillero-féle véglény életét nem tartom olyan fontosnak, mint egy macskáét. Sőt még ahhoz is jogod van, hogy ezért nevetségesnek nevezz engem vagy bárki mást itt.

Természetesen hülyének és embertelennek lenni is jogod van, én ezért nem ítéllek el. Elég baj ez neked.

Goompah 2010.10.07. 23:03:21

@Zabalint:

"Képzeljétek, nekem még a ti életetek is fontosabb, mint egy macskáé, sőt még egy "szarházié" is, ahogy guerillero-t hívtátok."

OK, akkor menj és segítsd pénzzel a hajléktalanokat, de még jobb, ha néhányat közülük befogadsz a lakásodba. Ezzel tényleg segítesz nekik. Azzal, hogy itt hangzatosan, de tettek nélkül "emberbarátkodsz", csak a szádat jártatod, tettek nélkül.

sóskatáska 2010.10.07. 23:08:40

@hüjehalyó: tudod mit? legyen neked igazad.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.10.07. 23:14:19

@Goompah:
Aha, én vagyok embertelen, mert nem tetszik ha valaki ocsmány stílusban szid egy másik embert, mert az nincs oda a macskákért?

Egyébként meg honnan tudod én mit teszek az életemben? Ugyanakkor mások szarházinak nevezése sem segít az állatokon, meg az sem ha ezzerrel nyomjátok a jajjdeszegény szöveget. Mert ez ugyanúgy csak szöveg, mint az én kommentjeim. Egyébként kemény, hogy én embertelen és hülye vagyok azok után, hogy a témában egy totál mérsékelt hangot ütöttem meg, és én ugyanúgy nem tartottam korrektnek a hozzászólását a "szarházinak", de a ti stílusotokat sem.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.10.07. 23:18:31

@kutya vacsorája:
Az ilyen összehasonlítás értelmetlen, hiszen a macskának nincs is olyan döntési képessége, mint az embernek (hogy érthetőbb legyen, egy macska se rossz, se nagylelkű nem lehet). Egyetlen összehasonlítást tudok elfogadni, ami történt ugyanúgy szörnyű tragédia az ott élő embereknek, macskáknak és kutyáknak is, nem beszélve a többi állatról.

Goompah 2010.10.07. 23:26:40

@Zabalint: Elolvastad a kommenteket? Az ocsmány stílust guerillero kezdte ezzel:

"kurvafontosak most a retkes rühes macskák "

Ilyen kezdés után ne tessék csodálkozni, ha a fogadtatás sem lesz udvariasabb. Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten, ugye ismered a mondást?

"Egyébként meg honnan tudod én mit teszek az életemben? "

Nem állítottam, hogy tudom. Nem is érdekel, a te dolgod.

"mások szarházinak nevezése sem segít az állatokon, meg az sem ha ezzerrel nyomjátok a jajjdeszegény szöveget. Mert ez ugyanúgy csak szöveg, mint az én kommentjeim."

Nana! Nézd csak meg a weboldalamat, ajánlom figyelmedbe a sintértelepről az altatás elől megmentett cicánkat, Mamikát. Én tettem valamit a rászoruló állatok érdekében, nem is keveset - sem munkában, sem pénzben nem keveset.

Majd ha te is befogadsz és meggyógyítasz egy halálra ítélt állatot vagy egy hajléktalan embert, akkor mondd, hogy csak szövegelek.

Goompah 2010.10.07. 23:28:37

@Zabalint: "egy macska se rossz, se nagylelkű nem lehet"

Amekkorát te tévedsz! Látszik, hogy vagy nem volt macskád, vagy nem foglalkoztál vele annyit, hogy megismerd a jellemét.

_Toto_ 2010.10.07. 23:36:18

Utolérte ezt a blogot is az Index főoldal átka, tódulnak a trollok. Én se' vagyok macskapárti, de azért az nagyon gáz amit levágnak itt sokan. Tényleg funkcionálisan analfabéta, vagy pszichopata a fél ország, hogy ilyen beteg gondolatok jutnak eszébe sokaknak, mint fentebb?

Vaze! Ez egy macskás blog, valaki ezt szereti, ez a hobbija, kész pont. Megírja a vörösiszap-katasztrófa macskás aspektusait, mert erről szól a blogja. Ha horgász blog lenne, akkor a nyilván a halakról meg a víz élővilágáról írnak. De ez egy macskás blog. Vágó?

zsirfeka 2010.10.07. 23:58:17

Csak az emberi faj és a virusok nem képesek arra, hogy fenntartható módón együtt éljenek a saját környezetükkel.

Goompah 2010.10.08. 00:04:23

@_Toto_:

Így van. A blog emléket kíván állítani az áldozatul esett cicáknak, és be kívánja mutatni a cicák mentésében részt vett embereket.

Erre aztán jön valaki és retkes rühes macskákról szövegel. Aztán jön még valaki, aki megvédi az ocsmánykodó trollt és leszólja a trollt a helyére tevő kommentelőket. S azt sem veszi észre, hogy - akarva-akaratlan - lényegében a macskákat gyalázó troll pártjára állt.

Mindegy, én vagyok a hülye, hogy felhúztam magam rajtuk, mikor semmi figyelmet nem érdemelnek.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.10.08. 00:12:41

@Zabalint:

Választási, döntési helyzet van?

Az a kérdés, hogy macskaéleteket, vagy emberéleteket mentsünk-e meg?

Van most ilyen döntési helyzet?

Ti mit szeretnétek, élvezkedni szerencsétlen macskák szenvedésén, hadd pusztuljanak a bolhafészkek, hiszen az emberélet "fontosabb"?

Emberből sokszor annyi van, mint macskából, darabszámra is, ha meg a tömeget nézzük akkor pláne, még a hangyatömegnél is több.

Szóval ez a pár gyűlölködő macskautáló valahogy nekem nem hiányozna annyira.

S igen engem is felháborít, mikor a bíróságok nem hajlandóak elítélni az állatkínzókat, pedig már törvény is van rá.

Persze nem kizárt, hogy bennem van a hiba. De az sem, hogy bennük.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.10.08. 00:18:07

@Zabalint: "Aha, én vagyok embertelen, mert nem tetszik ha valaki ocsmány stílusban szid egy másik embert, mert az nincs oda a macskákért?"

Akkor mi a túrónak látogat macskablogot?

Én sem vagyok oda pár dologért, de nem is megyek ezen dolgok kedvelőinek a körébe fikázni.

Egyik fajta ember olyan helyekre jár amelyek pozitívan érdeklik, a másik fajta meg olyanokra, amiket utál.

Belátásodra bízom a jellemük megítélését.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.10.08. 02:17:24

@Zabalint: Látom, szereted a kihívásokat... :
Drukkolok neked, én csak szomorkodtam, hogy ilyen buta módon élik meg itt sokan az érzelmeiket, de talán az az emberi józanság, amit látok tőled, heyles mederbe tereli az ügyet. Hajrá!

A cicákat persze én is sajnálom, pedig csak lusta, buta kis infantilis dögök, de akkor is. Szenvedni ők is tudnak, és sok örömet is adnak (ha tudnak). RIP.

vauvauvau 2010.10.08. 02:27:09

Jaj istenem, ez borzalmas.

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2010.10.08. 05:55:53

Először is nagyon örülök, hogy a Noé bejutott a területre és érdemi munkát végezhetett a legkiszolgáltatottabb társaink körében!
A háziállatok mellett ne feledkezzünk meg a vadakról sem, akik nélkül sivatag a táj. Hiába áll majd ott az ember, egyedül lesz, mint az ujjam. :-(

ACM 2010.10.08. 07:23:15

A nagy tragédia hírei között jó volt azt olvasni, hogy mentik az állatokat is. Én is azt gondoltam, hogy a macskáknak nagyobb esélyük volt elmenekülniük, mint a többi állatnak, de később azt hallottam, hogy rengeteg cica pusztult el.
Iszonyat, milyen kínokat kellett ott embernek/állatnak átélnie...

Az utolsó előtti kép pedig nagyon megérintett, mert a cica megszólalásig hasonlít az enyémre.

Roy 2010.10.08. 07:26:52

@Billy Pilgrim: Te beteg vagy! Vizsgáltasd meg magad egy orvossal.

Dr.Traktor 2010.10.08. 07:44:34

SZEGÉNY CICÁK :(((((((
Ez borzalmas! Ez nem emberhez méltó halál!!!
izé...

jézusom ti aztán tényleg ráértek faszságokkal foglalkozni macskás blog ide vagy oda.

nagyfateromnak csak egy macskája van, 3-4x ellik évente általában 3-4 kölyköt.
agyon vannak mindig csapdosva lapáttal mert egyrészt kizabálnák a vagyonból másrészt mert úgyis elcsapja őket az autó vagy megfojtja vmelyik szomszéd kutya.
a vörös iszaptól mondjuk nem kell tartaniuk.

szóljak az öregnek hogy ide a macskablogra kéne a kis cicusokból?
mondom évi 12 fix!

csak mert ha már anynira sajnáljátok szegény állatokat akkor gondoljatok azokra is akiket a lapát elkap! :((((

(ja amúgy igen, a szerkesztővel beszéljétek le, hogy nem kell nektek a zindex címlap! )

Netkalóz (törölt) · http://narancsfolde.blog.hu/ 2010.10.08. 07:50:01

TILTAKOZOM!
a kutyák, cicák és egyéb háziállatok pozitív diszkriminációja ellen!
Miért csak ezeket sajnáljuk?
Mondjuk még a halakat sajnálják a horgászok, de mi van a szegény RÁGCSÁLÓKKAL?
Szegény kis egerek, patkányok, pockok, ürgék, pelék, sünök..stb is meghaltak az árban!
nameg a nem emlősök, bogarak, esetleg madarak..stb!
ezeknek a jogaival ki törődik?
ezeket ki kárpótolja?

kutya vacsorája 2010.10.08. 07:51:24

@Zabalint: baszkibaszki. éppen ebből a logikából: az ember a csúcsragadozó, a "sapiens" (hö), éppen ezért az ő sorsa a fontos, és senki másé, joga van kihasználni az állatokat, a növényeket, a földet, a világűrt stb. - szal éppen ebből a logikából következik a kolontári tragédia.
ha a macska és a többi állat "értelmetlensége" azt jelenti, hogy nem képes fajtársai, sőt akár a saját pusztulását iss előidéző kapzsiságra, akkor azt kell mondjam, hogy értékesebb, hasznosabb (és értelmesebb!) lények.
de nem mondom. egyszerűen megráz a szenvedés látvénya, fölháborít, hogy ezt büntetlenül meg lehet tenni emberrell, állattal, folyóval, földdel. ennyi.

kutya vacsorája 2010.10.08. 07:52:55

@Dr.Traktor: nagyapád egy seggfej. és te is az vagy, ha büszkén hirdeted. állatorvosról még nem hallott?

kutya vacsorája 2010.10.08. 07:57:53

vajon miért van az, hogy az állatos blogokon szinte mindig megjelennek, a "fasznak kell ezekkel foglalkozni" agresszív kommentek. az "emberes" karitatív témáknál vajon trollkodnak állatvédők, hogy inkább az ő témájuk (kutyák, macskák stb.) a fontos? valahogy nem... vajon miért? kérdezem, az itt észosztó izomhumánpolitikusok közül mennyien mentek ki a kolontári gátra segíteni? ... öööö

"Leona" 2010.10.08. 08:06:41

@Billy Pilgrim: Nem, mindketten ugyanolyan károsnak fognak gondolni téged...és én is csatlakozom.

"Leona" 2010.10.08. 08:07:45

@Netkalóz: Minden állatvédő. És szárnyasokat is mentettek...A halakat is sajnáljuk persze.

"Leona" 2010.10.08. 08:09:24

@Dr.Traktor: Köszi, hogy így felnyomtam a nagyapádat. Az állatvédelmi törvény értelmében az öreget akár 2 év elzárással is lehet büntetni. Hol is lakik??

Dr.Traktor 2010.10.08. 08:28:07

@kutya vacsorája:
minek állatorvos? nincs ezeken mit gyógyítani.

Dr.Traktor 2010.10.08. 08:30:26

@Mariana: Sümegmacskásson.
inkább azt mondd hogy kellenek-e a kis dögök vagy nem?
tudok szerezni az iszaptól rettegő, bánatos szemű krumplibogarat is!

Netkalóz (törölt) · http://narancsfolde.blog.hu/ 2010.10.08. 08:44:12

@Dr.Traktor: hogy egy iszaptól bekattant varjú vájná ki a szemedet te!
hogy éhes iszapkárosult vérnyulak ennék le a húsodat!

mangoman · http://parafilia.blog.hu/ 2010.10.08. 08:54:23

egyszerűen nem értem ezeket a háborgó kommenteket!
nem gondoljátok, hogy azok akik elvesztették a házukat nemmellesleg a kutyáikat/macskáikat is sirathatják?

szerencsére azért sok olyan ember van, akiket más élőlények szenvedése IS meghat, őket IS tudja sajnálni

mangoman · http://parafilia.blog.hu/ 2010.10.08. 08:56:58

@Dr.Traktor: a nagyapád egy véglény, veled együtt. ez nem is kérdéses. gratulálok te kis trollpöcs

mbaye (törölt) 2010.10.08. 09:03:39

Ki nem szarja le a rohadt macskákat? Annyi van belőlük, mint a szar.
Amúgy is esővizes hordóba fojtjuk a felesleges kölyköket vidéken, vagy élve tűzbe dobjuk, mert egyszerűen túlszaporodnak.
A macska pont nem egy ritka faj és ráadásul irtja a védett madarakat és hüllőket, kétéltűeket. Nekem egy ilyen nyávogó dög se hiányzik.
Hamarabb vissza fognak települni, mint az emberek.
Persze az embereket senki nem menti, csak a dögöket.

DenisaM 2010.10.08. 09:09:58

@guerillero, @Billy Pilgrim
A példátokat látva az állatokért nagyobb kár...
Pedig a normális embereket szoktam sajnálni.
Elsősorban a cég vezetőit kéne elkapni, de nagyon, azonnali vagyonzár és egyebek, mert le fognak lécelni. Azokon akik ilyen katasztrófát éltek át, túlságosan segíteni nem lehet, sem az embereken, sem az állatokon, mert nem lehet tudni, milyen hosszútávú egészségügyi hatásai vannak.
Ezzel együtt a már meglévő két cinyó mellé szívesen befogadnék még egy lány cicát...

kyanzes (törölt) 2010.10.08. 09:11:31

@mbaye: no de hát ez egy macskablog :D

Droidfigyelő (törölt) 2010.10.08. 09:15:50

@mbaye:

Szerencsére különbözőek vagyunk. Szerencsére nem mindenki leli örömét abban, ha élve tűzbe dob állatokat. Szerencsére nem mindenki képes vízbe fojtani élőlényeket.

Menj és segíts az embereknek, akiket senki nem ment. Közben hagyd békén azokat, akik azokat mentik, akik még az embereknél is kiszolgáltatottabbak.

Egyébként pedig nyaljál vörösiszapos lúgos zagytározót, mélyen, alaposan.

tzatziki 2010.10.08. 09:16:11

De sok ilyen mbaye-fele paraszt van itt, Uristen!
Miert zarja ki a ti olvasatotokban a teny, hogy sokan az elpusztult / megserult, szenvedo allatokat is sajnaljuk azt, hogy az embereket sajnaljuk? En szemely szerint borzasztoan sajnalom az ott eloket, akik nincstelenne valtak, es egy mergezo, undorito iszap lepte el mindenuket, sajnalom azokat, akik meghaltak, de pont ugyanennyire sajnalom a tobbszaz kutyat, macskat, birkat, tyukot es halat, akik epp ugyanennyire szenvedve, szetmarva, megvakulva kinlodnak, vagy megfulladva fekszenek a voros iszap alatt. Mi bajotok ezzel, barmok? Attol, hogy a ti lelketekben (sic!) nem fer el tobb elolenynek a szeretete, a mienkben elfer. A blogpost nem arrol szol, marhak, hogy jobban sajnalja az allatokat, mint az embereket, hanem arrol, hogy az allatokat _is_ sajnalja.
Mbaye, en pedig teged fojtanalak esovizes hordoba, vagy a felesleges kolykeidet. Csak felebarati szeretetbol: sajnalom azon felebarataimat, akiknek a kornyezeteben elsz, konkretan.

grammar nazi (törölt) 2010.10.08. 09:16:17

Én teljes mértékben egyet értek azokkal, akik a macskákat mentik és az embereket hagyják lúggal szétmart bőrrel, szörnyű szenvedések közt elpusztulni, elvégre a macska mennyivel különb lény, mint az ember, pótolja a gyereket, sose mond ellent, lehet simogatni és cukin néz ki még vörös iszappal beborítva is. Az ember egy undorító lény és úgyis van belőle 7 milliárd a Földön. Nem kár érte.
Én is inkább macskákkal osztom meg az otthonomat, rájuk költöm a fizetésemet, minthogy emberi kapcsolatokat alakítsak ki és gyereket neveljek.
Dögöljön meg minden ember!
És aki csúnyán néz egy állatra, azt végezzék ki!

thatwasnice 2010.10.08. 09:17:05

@mbaye: na akkor menny szépen vissza kapálni meg e feleségedet verni meg inni te vidéki tahóparaszt!
mert máshoz nyilván nem is értesz. :S
kész csoda, hogy írni tudsz, bár lehet hogy arra a kutyádat kérted meg...

tzatziki 2010.10.08. 09:18:48

@grammar nazi: tudod a cinizmushoz, amit itt mimelni probaltal, intelligencia is kell. Na epp ez hianyzik a te hozzaszolasodbol. :)

Droidfigyelő (törölt) 2010.10.08. 09:19:15

@grammar nazi:

Ügyes vagy, megértetted a lényeget. Ülj vissza, fiam, a bögrédhez, és kortyolj egy jó nagyot abból a finom vöröses lúgból.

DenisaM 2010.10.08. 09:23:05

@Dr.Traktor:
Már megbocsáss, de IDIÓTA!!!!
Állatorvos, ivartalanítás? Olcsóbb, emberségesebb, tudod, emberek is szoktak gumit húzni, gyógyszert szedni!!!!!!
Ha nem akarsz kismacskákat akkor a legegyszerűbb megoldás!

grammar nazi (törölt) 2010.10.08. 09:25:29

@tzatziki: az ilyen hozzászólások után, mint a tied, érzem úgy, hogy semmi szükség az emberekre a Földön, mert egy macska sose támadna engem ilyen aljasul.
Amúgy anyád hogy van?

DenisaM 2010.10.08. 09:25:35

@mbaye: Élvezettel nézném, amint TE tűzre kerülsz...

awender 2010.10.08. 09:27:14

Nem érzem szentségtörésnek, de nekem is azonnal eszembe jutottak az állatok, amikor a katasztrófáról szóló híreket hallottam.

DenisaM 2010.10.08. 09:29:53

Keresztkérdés: Milyen módon lehet örökbefogadni a cicák közül? Van valami budapesti elérhetősége ennek az alapítványnak?

mbaye (törölt) 2010.10.08. 09:32:50

@DenisaM: Az állatorvosi ivartalanítás soha nem lesz olcsóbb, mint egy jól irányozott lapátos agyoncsapás!
A lapátos módszer pedig nem okoz szenvedést az állatnak, mert azonnal elpusztul, tehát tudtommal nem törvénybe ütköző.
Amikor harcsát fogok, azt is agyon kell csapni, hogy ne élve kelljen bontani. Van úgy, hogy háromszor is rá kell verni a fejére, mire megdöglik. Tehát a harcsa inkább szenved. A macskára csak egyszer kell ráverni, tehát nem szenved.

Droidfigyelő (törölt) 2010.10.08. 09:37:19

@DenisaM:

A Rex Alapítvány az egyik olyan csapat, akik ott vannak menteni. Ők abszolút várják azokat is, akik akár átmeneti időre fogadnának be állatokat.

Javaslom, hogy ne kommunikálj a droidokkal, felesleges. Mindenki ráugrik a tahó kommentekre először, én is, de rájöttem, hogy erre veri az 1 centis zsugorpöcsét a droid, úgyhogy abbahagytam.

mbaye (törölt) 2010.10.08. 09:37:39

@DenisaM: úlj kocsiba és menj le értük, de ha már ott vagy, segíthetsz embereket és valódi értékeket is menteni. Persze az kívánna egy kis bátorságot és fizikai erőt is.
Miért nem jó neked egy budapesti utcai macska? Mert nem lehet eldicsekedni vele a pesti belvárosi értelmiségi procc baráti körödben, hogy honnan fogadtad örökbe és mekkora ál-buddhista, vega, holisztikus, tantrikus, bölcsész lelkű vagy? Mert a VIII. kerület egyik udvaráról összeszedett macska már nem menő?

tzatziki 2010.10.08. 09:41:52

@grammar nazi: koszoni, jol, bar a magadfajtakon mindig felhaborodik.
Amugy ha szabad kerdeznem, ha egy macska nem tamadna teged aljasul, te miert tamadod undorto cinizmussal azokat, akik az allatokat is sajnaljak a rengeteg kart szenvedett ember mellett? Gratulalok az ongolodhoz.

mangoman · http://parafilia.blog.hu/ 2010.10.08. 09:46:44

@mbaye: @mbaye: azért félelmetes, hogy itt a 21. században mennyi ember tart még mindig lelkileg-szellemileg a sötét középkorban. akik szerint macskákat, kutyákat agyoncsapni teljesen HUMÁNUS dolog.

DenisaM 2010.10.08. 09:55:13

@mbaye: Nem, úri budaörsi macskahölgyet, na jó, bevallom, már terhes volt... :D, mentettem meg éjszaka, óvodás gyermekem aktív segédlete mellett. Azóta van egy anyamacskánk, és az ő leánykája, akit az én lányom imád. A fiúkat elajándékoztuk, mindegyikük köszöni jól van, bár ivartalanított. Azt hiszem én már tettem azért, hogy jó helyre kerüljön cica, ettől függetlenül szívesen befogadnék még egy lány cicát a kolontáriak közül.

grammar nazi (törölt) 2010.10.08. 09:57:00

@tzatziki: Te valamit teljesen félreértettél, amikor cinizmussal vádoltál. Én igenis egy nagy macskaimádó vagyok! Teljesen komolyan írtam, mit írtam. Én tényleg jobban szeretem a macskákat, mint az embereket.
De ha te ezt cinizmusnak látod, akkor nem vagy igazi macskabarát! Te is csak egy mocskos ember vagy.
Ismétlem, semmi cinizmus nincs a hozzászólásaimban!

Dr.Traktor 2010.10.08. 10:03:34

@mangoman: óhát a klavi mögül én is tudok ám rohadt együttérző lenni.
(na jó, nem tudok)
ha ennyire érdekel az állatkák sorsa hogyhgoy még itt kommentelsz ahelyett hogy épp slaoglád le őket kolontár utcáin hö?

miért kéne ÁLLATOKKAL humánusan bánni?
érted-e a két szó jelentését? állat - ember.
választójogot ne kapjanak?
ahova pisil a lapra pld.

@DenisaM: nem kedvesem a legegyszerűbb megoldás agyoncsapni őket mielött kinyílna szemük. sajnálom. lehet hogy a libsibibs macskabuzi lelkednek ez kegyetlenül hangzik de bizony évszázadok óta bevett szokás.

komolyan vazz itt egy rakás ember nem két lábbal áll a földön. emlékművet is fogtok csináltatni a "tragédia állati áldozatai" számára esetleg?

DenisaM 2010.10.08. 10:04:51

@DenisaM: UI: Egyébként véres szájú leendő hr-es vagyok, tehát tuti nem fogok embert menteni nem illik a profilomba :D
Csak vicc volt. Embert nem mentek. Úgy vélem az ember fáradjon el a cég vezetőjéhez, verje bele a fejét a háza falába, esetleg dobjon neki egy koktélt, hogy rájöjjön milyen ha valaki elveszti a házát, és akkor meg lesz mentve. Kap kártérítést, házat, mindent.
Az állat nem fog kártérítést kapni, nem tudja megvédeni az érdekeit, és főleg nem ő tehet arról, hogy senki nem értesítette a falubelieket a szivárgó gátról, és annak valódi veszélyeiről!

Dr.Traktor 2010.10.08. 10:08:13

az elpusztul halacskákról is kéne egy ilyen szívszorító fotósorozat. :(((

DenisaM 2010.10.08. 10:08:22

@Dr.Traktor: Valahogy nem lennék ennyire szomorú, ha valaki téged és hasonszőrű társaidat ütné agyon. Tényleg!!! Ugye nejed nem szed tablettát, te sem húzol gumit? Hány gyerekedet verted agyon lapáttal, amikor megszületett?
Az élet az élet, akár emberé, akár állaté, kár hogy ezt néhány szellemileg alul finanszírozott ember nem fogja fel!

Droidfigyelő (törölt) 2010.10.08. 10:09:01

@Dr.Traktor:

A legegyszerűbb megoldás az, ha valaki, aki a közeledben van, nyakon vág egy lapáttal, hátha akkor abbahagyod. Köszönjük az emberiség nevében.

DenisaM 2010.10.08. 10:09:36

UI: Ha már a fogamzásgátlás nem megoldás szerinted...

tzatziki 2010.10.08. 10:18:45

@grammar nazi: Na jo, akkor tenyleg teljesen felreerthettelek, mert ugy ereztem, mero gunybol irod, amit irsz. Igy viszont mar ertelek, bocs.
Azt pedig, hogy jobban szereted a macskakat, mint az embereket, bizonyos emberekre nezve meg tudom erteni. Nekem szakmai kotelessegem az emberek szeretete es ellatasa, de egyik-masik veglenyen annyira ki tudok akadni, hogy en is tobb szeretnivalot latok egy artatlan allatban, mint egy bunkobb emberben. Bar ez esetemben csak nehany emberre igaz. A hetfoi katasztrofa kapcsan minden szerencsetlenul jart embert es allatot egyforman, nagyon sajnalok.

Caprica99 2010.10.08. 10:19:48

Ezek a vadparaszt idióta trollok, úgymint pl.

Dr.Traktor, guerilleo és még páran

minden blogot szétoffolnak, ugrásra készen várják, hogy mibe ugathatnak bele a mocskos pofájukkal!!!

Ezekkel a barmokkal szemben egyetlen "védekezési" lehetőség van:
NEM szabad tudomást venni róluk!
Nem szabad válaszolni nekik, át kell nézni rajtuk, akkor megunják és abbahagyják!

tzatziki 2010.10.08. 10:20:45

@Dr.Traktor: meg az elpusztult leendo HR-esekrol is.

(hogy oda ne rohanjak, HR-es, erted...)

DenisaM 2010.10.08. 10:23:45

@tzatziki: Sebaj! Majd találkozunk ha munkanélküli leszel, rögtön rájössz, miért kell jóban lenni velük... :D

tzatziki 2010.10.08. 10:34:07

@DenisaM: igen, biztos egybol hozzad rohannek, ilyen aldott jo lelekhez, mint te.
Ha szabad a magas labdat leutnom: annak mindenkeppen drukkolhatsz, hogy velem ne talalkozz kesobbi eleted / eletunk soran: szar dolog az intenziven gepeken logni illetve a mutoben kiteritve lenni. ;)

Na de ez off, bocs a normalisabb kommenteloktol.

tzatziki 2010.10.08. 10:37:33

@tzatziki: Hopp, kinos, de indokolatlanul gonosz voltam veled, osszekevertem hozzazsolasaidat egy droideval, Traktoreval (mert te valaszoltal neki sokszor...), es osszemostam kettotoket: azt hittem, az a fo erve a droidsagra, hogy HR-es. Mea culpa.

Scala 2010.10.08. 10:40:47

@_Toto_: Jól látod, a fél ország funkcionális analfabéta, és/vagy mentálisan terhelt!

Ha 100-ból találsz a mindennapok során egy épeszűt, már repkedsz örömödben, nem? Mert én igen...

Scala 2010.10.08. 10:45:53

@kutya vacsorája: "de nem mondom. egyszerűen megráz a szenvedés látvénya, fölháborít, hogy ezt büntetlenül meg lehet tenni emberrell, állattal, folyóval, földdel. ennyi."
Én is. Pont így.
És köszönöm szépen! :-)

DenisaM 2010.10.08. 10:50:46

@tzatziki: Ez kedves, ezek szerint nem vagy kíváncsi harcművészeti tudásomra... most elszomorodtam :D
Igen, én ama hölgyszemély vagyok, aki budaörsi macskaanyát mentett és azóta is együtt él vele, és lányával (meg a saját lányával) és szeretnék befogadni, ha mást nem legalább átmenetileg egy kolontári cicát, mert ez az amit anyagilag megengedhetek magamnak az egyetem (munkavállalási tanácsadó) és az albérlet mellett. Így már érthetőbb vagyok?

Goompah 2010.10.08. 11:51:47

@DenisaM: Az igazi baj az, hogy Traktor, mbaye és társaik apja anno nem használta a gumit. Vagy a lapáttal a kiscicák helyett inkább az idióta kölyküket csapták volna agyon.

DenisaM 2010.10.08. 11:57:28

"2010. október 9.-én, szombaton 11 órakor az 56-osok terén (volt Felvonulási téren az Időkeréknél) a FÁBE „Villámcsődület” c. rendezvényén jótékonysági pólóvásárt rendeznek az ajkai iszapömlés állatáldozatainak megsegítésére. "

DenisaM 2010.10.08. 11:58:34

"A FÁBE rendezvényén az Állatvédelmi Őrszem és a Rex Alapítvány jótékonysági pólóvásárral próbál segíteni a bajba jutott állatokon. A befolyt összeget a megmentett állatok ellátására és egy országosan bevethető állatvédelmi katasztrófacsoport felszerelésére és kiképzésére fordítják."
Bocs, a másik fele lemaradt, kérlek gyertek el ti is!

thatwasnice 2010.10.08. 14:28:48

ha valaki a bajbajutott állatokon is szeretne segíteni:

A vörös iszap miatt mentett állatokat a budapesti Noé Állatmenhely Alapítványnál és a veszprémi állatmenhelyen helyezik el, és ott várják az örökbefogadást. Az alábbiak a számlaszámok ahol segíthetsz:

NOÉ: 11710002-20083777
(a közleménybe írd: ISZAP)

a veszprémi állatmenhely : 11100300-19264952-36000001
(a közleménybe írd: Devecseri állatok segélyezésére)

mangoman · http://parafilia.blog.hu/ 2010.10.08. 14:42:43

@Dr.Traktor:
egyrészt nem kis összeggel segítem a veszprémi állatmenhelyt, tehát ezt már eleve benézted.

nézd meg egy szótárba, mint jelent a "humánus" kifejezés. állatokkal is lehet humánusan bánni, de ezt te úgysem érted, menny vissza a homokozódba, így is nagy kár a földnek, hogy megszülettél :(

forumuser 2010.10.08. 20:10:02

@Dr.Traktor: "lehet hogy a libsibibs macskabuzi lelkednek ez kegyetlenül hangzik de bizony évszázadok óta bevett szokás."

Igen, és?
Csecsemőket ölni is évszázadok óta bevett szokás bizonyos helyeken - az ok ugyanaz: nemkívánt szaporulat -, mégsem gondoljuk, hogy ma is elfogadható megoldás a problémára.

A XX. századig nem létezett hatékony fogamzásgátlás (az embernek) és ivartalanítás (az állatnak - legalábbis a nőstényállatnak, és a nemkívánt szaporulatot a nőstényeknél lehet "megfogni", ugyebár), ergo nem volt más megoldás, mint az újszülött állatok elpusztítása.
Most már _van_. Úgyhogy a nemkívánt szaporulat _megelőzhető_,

"libsibibs" - Basszus, nem gondoltam volna, hogy még a macskabarátságba is bele lehet magyarázni, hogy "libsi" meg "zsidó" Agyameldobom.

forumuser 2010.10.08. 20:12:39

@grammar nazi: Nem érvelek. Hülye vagy. Pont.


süti beállítások módosítása