Macskapcsolat

macskaarvahaz@gmail.com
A macskapcsolat.blog a
Facebook-on

Friss topikok

  • nagyfeszültség: Tényleg gyönyörűek a cicák - és nagyon jó emberek, akik támogatják a gyógyíttatásukat. (2014.11.12. 23:34) Karácsonyra gazdit kértek a cicák
  • Fox Snow: @kolbászoszsömle: na... pofánbasszalak? Még ha 4 éves komment, akkor se hagyhatom ezt a fost szó n... (2014.09.24. 16:44) Te jószagú cicakaki
  • Aquamarine Dolls Ragdolls: Személy szerint nagyra értékelem azokat az embereket, szervezeteket, akik ilyen irányú erőfeszítés... (2013.09.04. 14:44) Licit egy macskaárvaházért
  • Nyafkamacska: Ebből az autóból lett valami? Elszámolt valaki az összejött pénzzel az adakozók felé? (2013.06.26. 07:53) Cicamentő, ha te is úgy akarod
  • belekotty: Tündéri makkák! Sajna a hét kutyám mellé nem tudok befogadni. (2012.08.29. 10:05) Börtönből szabadult cicák

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A Sajtófotó-pályázat díjnyertese egy cica

2011.01.18. 10:16 - MACSKANŐ

Ez a macskás kép nyerte a XXIX. Magyar Sajtófotó Pályázat egyik kategóriájának első helyét. 13 kategóriában lehetett nevezni, és négy fordulón kellett túljutnia a fotó készítőjének, Huszti Istvánnak, aki az Index fotósa. XXIX. Magyar Sajtófotó Pályázat díjnyertes képei 2011. március 26. és május 8. között lesznek láthatóak a Magyar Nemzeti Múzeumban.

A kolontári borzalom - sajnos - megfelelő helyszínnek tűnik egy drámai kép elkészítéséhez, ahol a környezet, az otthon, az ember és a kedvenc cica tragédiája egybeesett. Hang nélkül beszélő kép. Gratulálunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapcsolat.blog.hu/api/trackback/id/tr982589690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zati 2011.01.18. 21:20:26

Nekem van három macskám (és két kutyusom). Az egyik egy fekete-fehér (ex-)kandúr. Imádom őket, és a szívem szakadna bele, ha ilyen helyzet miatt kerülnének bajba.
Minden elismerésem az ártatlan állatokat mentő önkénteseké. Példátlan összefogásuknak és gyorsaságuknak köszönhető jónéhány állat megmentése.

Kívánok sok sikert nekik!

fidesz = házmesterek pártja 2011.01.18. 21:37:47

Ettől tartottam... 0 kép, amolyan "Vérszagra gyűl az éji vad" kategóriából való... de nem vagyok meglepve. Borítékolható volt, hogy legalább egy iszapkatasztrófás kép bekerül a díjazottak közé.

fidesz = házmesterek pártja 2011.01.18. 21:47:33

@Pap János: ostoba vagy kisfiam... de mit várhatnánk épp tőled?

cassiopeia261 2011.01.18. 22:27:01

@Atomot az indexre!: nem baj, főzseni, az ilyen károgók miatt sokkal jobb állatokkal, mint emberekkel foglalkozni.

Nándusz 2011.01.18. 22:40:55

Szerintem jól kifejezi a kép az állat és az ember egymásra utaltságát.

gatto nero 2011.01.18. 23:09:15

Nagyon szép és szívszorító kép. Valószinüleg a készítője, Huszti István is nagyon szereti a cicákat. Az ilyen
pillanatokat csak egy tehetséges fotós és macskabarát tud meglátni.

nagyfeszültség 2011.01.18. 23:17:41

Huszti Pisti egy fantasztikus fotós - és kitünő ember.
Gratula a képhez és a győzelemhez + le a kalappal az állatvédők előtt, akik megmentették a képen látható - és
még sok másik - cicát.

kalandlövész · http://kalandloveszet.hu 2011.01.18. 23:17:56

Nagyon jó kép ! Nekem lejön, hogy az aggódó gazdi végre megtalálta a macskáját. Gratulálok !

Kapitány_1 2011.01.18. 23:29:06

Inkorrekt az Index, hogy a hivatalos pályázat eredmény ismertető előtt (ami 2011.01.19.) két nappal már ismereti a győztest. Ez az egész pályázat tisztaságát kétségbe vonja.
Honnan tudja az Index, ki nyert? Milyen forrásból? Elvileg SENKI nem ismerheti a végeredményt a 19.-ei sajtótájékoztatót megelőzendő.
Ja, hogy az Index egy másik fotósa a bíráló bizottság tagja? Ti. Barakonyi Szabolcs ugrott be más helyére, aki szintén Indexes fotós.

Ez egy nagy öngól, és innen már csak szegény fotóst sajnálom, saját cége dehonesztálja az egészet...(

Gyalogfenyő (törölt) 2011.01.18. 23:35:17

@Atomot az indexre!: Szerintem félreérted. Sokakat, köztük képzőművészeket is, foglalkoztat a "Te kit mentenél meg?" kérdése. Nándusz jól megfogta a lényegét. Ez a kép a szeretetről szól. Mi a fontos és mi számít valakinek, ha csak egyetlen dolgot tud kézbefogva menteni.
Te is biztos sok képet láttál az Indexen, amit ő készített. Szerintem nem csak ez a képe sikerült nagyszerűen.

Gratulálok Huszti Istvánnak a díjhoz!

Goompah 2011.01.19. 00:08:27

@Kapitány_1:

Ez tényleg érdekes, de talán lehetséges, hogy a képekről már korábban szavaztak, tehát ban eredmény, csak a hivatalos eredményhirdetés lesz 19-én. Mindenestre akkor is furcsa.

Remélem, nem veszed kötözködésnek, ha kijavítom egy nyelvi hibádat (a dátumról nem szólok, a nyelvtannácizást elkerülendő):

"SENKI nem ismerheti a végeredményt a 19.-ei sajtótájékoztatót megelőzendő."

Ez így mást jelent (nincs szó célhatározói mellékmondatról), szerintem ezt akartad írni:

"SENKI nem ismerheti a végeredményt a 19.-ei sajtótájékoztatót megelőzően."

ugyhogy 2011.01.19. 00:20:11

Szerintem meg tiszta ciki pontot tenni a 19 utan. (Elso helyesiras-naci kommentem, es valszeg az utolso. De jol esett!)

ugyhogy 2011.01.19. 00:21:05

@Goompah: Ja, latom te is utaltal ra, na mindegy akkor :D

gitáros 2011.01.19. 00:36:27

@Goompah:
No, igen, a "19.-ei" kicsit fájó a "19-i" helyett

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.01.19. 00:42:16

Rémesen unalmas kép, semmi dinamika, a kompozíció ásításra késztet. Az autó hátul nem is iszapos, jól érzi magát, azaz kilóg a katasztrófából. A nagylátószög indokolatlan, csak annyit fejez ki, hogy lusta volt a fotós megfelelő helyet találni.

Szánalmas egy kép. Ez a díjazás minden kritikán aluli: iszap és macska, jaj! Ezt jutalmazni kell!

.

R242 2011.01.19. 00:52:48

Ez nagyon NULLA!!! Vérciki az egész!

SPYD3RM4N 2011.01.19. 01:05:20

Túlélte egyébként a macsek? Ha itt a gazdija, kérem írja meg!

Goompah 2011.01.19. 01:34:40

@mimindannyian:

A sajtófotó nem feltétlenül arról szól, hogy a fotósnak van ideje beállítani a személyeket és vörösiszappal összekenni a háttérben lévő autót. A dinamika hiánya (miféle dinamikára is gondoltál - színre, luminanciára vagy mozgásra?) valóban kissé nyomasztó hatást kelt, no de mi lehetne vidám ebben a tragédiában? Ez a kép nem arról a kliséről szól, hogy sok-sok ember "erejét összefogva megküzd a természettel".

Talán csak az furcsa, hogy a gyerek nagyon rosszul fogja a cicát, a bal kezével alá kellene nyúlnia. Nem hiszem, hogy 10-20 méternél tovább hagyná magát a cica így hurcolni. De még ebből sem következik, hogy beállított képet látunk.

Megjegyzés Macskanőnek (bár vsz. úgysem reagál rá):

A Cukiság blogban és itt is eléggé zavaróak az igen kicsi képek. Azt megértem, hogy a blog layoutja nem enged nagyobbat, de egy linket igazán adhatnál egy nagyobb méretű képhez. Főleg akkor, ha éppen egy fotópályázat egyik nyertes képéről van szó.

2011.01.19. 07:08:13

@Kapitány_1:
Okoska, a zsűrizés végig nyilvános volt. Aki vette a fáradtságot és végülte, az tudhatja az eredmény a hivatalos bejelentés előtt.

fidesz = házmesterek pártja 2011.01.19. 07:17:14

@cassiopeia261: egy biztos: a sajtófotó már évek óta nem a _fotóról_ szól.

@agyramegy: mind a húsz ember, ha jól értettem a fotoklikk-en azt a pár sort.

@Goompah: nem az a gond vele (szerintem), hogy a helyzetből ne hozta volna ki azt, amit lehetett. Csak hát nézd végig a kategória többi képét és hasonlítsd azokhoz! Azért 2011-ben egy díjnyertes fotónak ne az legyen az elsődleges értéke, hogy a készítője az év katasztrófájának helyszínén járt!

fidesz = házmesterek pártja 2011.01.19. 07:21:50

@Gyalogfenyő: megmondom őszintén, az index (általam ismert) fotósaitól sohasem voltam hanyattesve. Talán Barakonyi Szabolcs az egyetlen, akitől az indexen láttam már képeket és tudom, hogy vannak jó fotói (persze ezek ritkán láthatóak az indexen :D )
A többség... tartok tőle, hogy vagyok én is olyan fotós, mint ők.

exter69 · http://sexopoly.tarhely.biz 2011.01.19. 07:39:15

Jó a kép. A címből elsőre azt hittem, hogy egy kép lesz amit macska készített :)

Zz_ 2011.01.19. 07:58:09

Én csak laikus vagyok, de ez olyan sötét, és inkább technikailag. Bár biztos rosszul fejezem ki magam.
Pár éve is volt valami macskás kép, az is nyert valamit talán. Ahol egy katona fedezékben simogat macskát.

Idet 2011.01.19. 08:33:22

@Goompah: A macsek a két hátsó lábával kitámaszt a gazdi pulóverén. Valszleg a körmét is beakasztotta. Ilyen helyzetben a biztonság számít nekik, és, hogy egyáltalán hagyta magát megfogni, az azt mutatja, hogy nagyon jóban vannak a gazdival.
Tényleg jó volna tudni, túlélte-e a macsek az égető iszapot

Lasombra 2011.01.19. 08:49:48

@Goompah: "Talán csak az furcsa, hogy a gyerek nagyon rosszul fogja a cicát"

Gyerek? Nem a fenti kép nyert? :)

GL-581 g 2011.01.19. 09:15:49

Megható kép.
Remélem a cica jól van!

MACSKANŐ 2011.01.19. 09:26:52

@Goompah: Kedves Goompah! Itt a link: www.fotoklikk.hu/kozvetites/kep?nid=137304
nagy eséllyel ezzel sem leszel - méretileg - elégedettebb, és jól gondolod, itt a blogon korlátozottak a lehetőségek. Egyébként értelmes kérdésekre, kérésekre mint a tiéd válaszolok, az értelmetlen provokációkra nem, a Te hozzászólásod mindíg látom és igen hozzáértő bármilyen témáról van is szó.

fűtőtest (törölt) 2011.01.19. 09:37:53

A jó fotó lényege, hogy egy történetet mesél el. Ez a fotó ilyen.

"a sajtófotó már évek óta nem a _fotóról_ szól."

Ez a fotó _A_ sajtófotó. MI lehetne más, ha nem egy ilyen kép?

"Azért 2011-ben egy díjnyertes fotónak ne az legyen az elsődleges értéke, hogy a készítője az év katasztrófájának helyszínén járt!"

Hát mi legyen az értéke egy sajtófotónak?! A sajtófotó a sajtó számára legérdekesebb (sokszor drámai, tragikus; esetenként örömteli) történésekről tudósít. Talán az iszapkatasztrófa nem volt elég tragikus?

Szerintem a fotós jókor volt jó helyen és remekül elkapta a pillanatot. Mondom ezt úgy, hogy egyébként sokszor nem tetszenek az index fotósok képei...

Hilux94 2011.01.19. 09:43:23

Ezzel lehet díjat nyerni?
Szánalmas.

Jodei 2011.01.19. 10:06:28

Hat nem tudom... En semmi extrat nem latok a kepen, keszult ilyen az iszapkatasztofa idejen vagy ezer.
A tema sem erint meg, a macska ugyanis duvad, sok helyen irtjak oket...

fidesz = házmesterek pártja 2011.01.19. 10:17:27

@fűtőtest: szerintem te nagyon nem érted, miről beszélek.
Robert Capa korában ez is nagy szám lehetett. De 2011-et írunk. Ma egy ilyen képet szinte bárki el tud készíteni.
Próbálj elvonatkoztatni egy picit attól, hogy vörösiszap! Akkor is olyan jónak látod a képet?
Nekem ez a bajom vele. Ennél még az a kép is izgalmasabb volt, amin Orbán elvtárs kibújt a vörösiszappal kb. két centi magasságig beborított ( :D ) gumicsizmájából.

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.01.19. 11:06:12

@Goompah: dinamika hiánya: a kép unalmas: középen egy alak macskával (azt se nyilvánvaló, hogy megy-e, vagy helyben ácsorog, üldögél egy oszlopon), egy ház, meg egy autó. Nem utal semmi arra, hogy itt történik valami. Ha nem ismernénk a háttérstory-t, azt se tudnánk, eszik-e vagy isszák a helyszínt, jó-e, vagy rossz.

Ha meg szerinted a sajtófotó nem szól a beállításról, arról, hogy jó kompozíciót csinálsz, akkor nézegess valós sajtófotó munkákat. Kompozíció hiányában miről szól? Hogy valaki véletlen egy érdekes helyszínen nyomott meg egy gombot? És ezt díjazzuk, na ne viccelj.

De a leginkább ciki a macska. Ez az iszapkatasztrófa üzenete, hogy szegény állatok? Az emberekért nem kár, de a dögök, jaj, a kis ártatlan dögök... Beteg.

tettike 2011.01.19. 11:52:04

@cassiopeia261: Abszolut egyetértek veled!

Csülök 2011.01.19. 11:55:59

@mimindannyian:
Szobanövényeken kívül sose' tarts más élőlényt a házadban! Mondjuk én a fikuszt is sajnálnám...

T mint T 2011.01.19. 12:11:01

Hali!

Mivel én a Noésokkal vagyok jóban és ôk hetekig voltak lent állatokat menteni, ezért az ô sztorijukból tudok nektek mesélni.
Szóval, többszáz állatot hoztak el onnan, amik még életben voltak, meg amit egyáltalán meg tudtak fogni.
Fôleg kutyákat sikerült elhozni, amíg a gazdik valami szállás után tudtak nézni egyáltalán. Még mindig van náluk több tucat, akiket nem kértek vissza, vagy visszavennének, de nincs hova.
A macskák olyan pánikban voltak, hogy nem nagyon lehetett ôket összefogdosni, becsapdázni.
Hoztak el pár bárányt, juhot is, meg szárnyas is van náluk még mindig.

A kutyák túlélési aránya elég magas volt. Azt az állatot kellett csak elaltatni, amelyik ki volt kötve! Ez is megérne néhány blogot, hogy minek tartanak az emberek még ma is lánc végén csörgô kutyát, ahelyett, hogy foglalkoznának vele. Na mindegy.
Szóval, amelyik meg volt kötve, az vagy azért sérült, mert mondjuk leégett a fél lába, és altatni kellett, vagy azért, mert nem tudott tiszta víz után nézni és a vörös víztôl gyomorbaja lett.
Így is, 10-bôl 9 megmaradt, igaz napokon át folyamatosan mosták róluk ezt a vörös szart. Egész éjjel dézsáztak hetekig...

A cicáknál sokkal rosszabb az arány. Akit egyáltalán meg tudtak fogni, ott is jó, ha 10-bôl 2 megmaradt. Ugyanis, hiába mosták ôket, a bundájukról csak hetek alatt jött le a szmötyi. Viszont a macsek addig nyalja magát, amíg nem érzi tisztának a bundáját. Így egymás után múltak ki szegények, mikor a vörösiszap kimarta a gyomrukat. Már volt amelyiket leborotválták, de ez sem sokat segített már rajta.

Ez a szomorú valóság...

Kapitány_1 2011.01.19. 12:13:27

@agyramegy: gondolkozz, olvasd el a kiírást és akkor nem csinálsz hülyét magadból.
A 3. fordulóig volt nyilvános, a 4-5. nem...

@Goompah: igaz, bocsi!

atila68 (törölt) 2011.01.19. 12:13:48

mindenek előtt gratulálok a nyertesnek.

Én kérek elnézést, de a kép láttán nekem óhatatlanul a "Wag The Dog" című Robert de Niro mozi albániai menekült kislány forgatási jelenete jut eszembe.
www.youtube.com/watch?v=gNDmDZi05dY

[c] 2011.01.19. 12:28:17

@mimindannyian: "Az emberekért nem kár, de a dögök, jaj, a kis ártatlan dögök... Beteg. "

Nézd meg alaposabban a mozdulatot, ahogy a gazdája magához öleli; az arcvonásain - bár a maszk takarja őket - átütnek az érzelmei.
Bármilyen hihetetlen, vannak emberek, akik állatokat IS szeretnek, és az állataik viszontszeretik őket.

Ez a kép erről szól, nem pedig arról, hogy "az emberek meg le vannak szarva". Ahogy nyilvánvaló az is - és a kép nem cáfolja ezt -, hogy _először_ az embereket mentik efféle katasztrófa esetén.

2011.01.19. 12:59:33

@Kapitány_1: Nem csak olvasni kell tudni, hanem értelmezni is, amit az ember olvas.
Másrészt meg ismerni a tényeket. Ott lehetett lenni.

Goompah 2011.01.19. 15:06:54

@MACSKANŐ:

Köszönöm a linket. Hát, valóban alig nagyobb. :(

@Atomot az indexre!:

Megnézem őket, most találtam meg a linket Macskanő kommentjében.

@Idet:

" és, hogy egyáltalán hagyta magát megfogni, az azt mutatja, hogy nagyon jóban vannak a gazdival."

Ebben igazad van. Saját tapasztalat is, hogy a cicák ritkán fogják fel, hogy a gazdájuk tud segíteni nekik, sokszor túl önállóak és egyedül próbálnak boldogulni. Sőt már az is nagy szó, ha szabadban hagyják megfogni magukat. Így nézve már értem a pózt.

Goompah 2011.01.19. 16:20:14

@mimindannyian:

"Az emberekért nem kár, de a dögök, jaj, a kis ártatlan dögök... Beteg."

Antiszociális exlúzer neked adott válaszával maximálisan egyetértek. A válaszodból süt az állatok iránti empátia teljes hiánya. Az állat is érez fájdalmat és tud szenvedni. Az agyának komplexitásától függően - és a kutyák, macskák agya már elég összetett - érzései is vannak (szomorúság. öröm stb.), szóval csak értelmében marad el mögöttünk.

A kommentednek ez a része demagóg is, mert azt sugallod, hogy ne segítsünk az állatoknak mindaddig, amíg akár egyetlen ember is segítségre szorul. Már máshol sokan és sokszor leírták, miért hibás ez a hozzáállás, én ezt nem ismétlem meg. Helyette demagógiára hadd válaszoljak némi iróniával fűszerezett demagógiával:

1) Te miért nem mentél el Kolontárra segíteni? Ha te is ott lettél volna, ahogy mások is, akkor egy kolontári házra tízezer segítő jutott volna, és akkor fél nap alatt rendbe lehetett volna hozni mindent. ;) (Tudod, ha egy favágó hatvan perc alatt vág ki egy fát, akkor ezer favágó 3.6 másodperc alatt kivágja.) Ha viszont nem voltál ott, akkor milyen alapon kéred számon az ott segítőktől, hogy hogyan segítettek? Miért nem jártál elöl jó példával?

2) Ha csak adakoztál, akkor milyen alapon kéred számon az állatmentőktől, hogy ők az állatmentésre felajánlott adományokat az állatok segítésére használták fel? Azt már nem is feltételezem, hogy nem is adakoztál. (Ebben a pontban nincs irónia, sem demagógia.)

3) Ha olyan nagy felelősséget érzel a szenvedő emberek iránt, akkor miképp vagy képes élvezni viszonylagos jólétedet, amikor annyi szenvedő, nélkülöző ember van a világon? Tudod, hány lélegeztetőgépet lehetne venni azon, amit az alapvető igényeid fedezésén felül költesz? A kórházakban minden betegre 10 lélegeztetőgép juthatna. ;) Tudod, hány éhező szudáni, etióp stb. kisgyerek életét tudnád megmenteni?

"Ha nem ismernénk a háttérstory-t, azt se tudnánk, eszik-e vagy isszák a helyszínt, jó-e, vagy rossz."

Szerintem igen sok képre igaz, hogy a megítéléséhez szükséges a körülmények ismerete. De abban egyetértek veled, hogy az igazán jó képből ennek mindenképp le kell jönnie.

Idet 2011.01.19. 19:10:46

@Goompah: Vészhelyzet esetén csak magukban bíznak, talán nem véletlenül...
A berhidai földrengéskor a közeli balatoni nyaralónkban voltunk, családostul-macskástul, a cicám hetvenhétfelé elrohant rémületében, nem is jött elő. Na, gondoltam, most aztán kifogytam a macskámból. Éjszaka mindnyájan a szabadban aludtunk, tartva az utórengésektől, és akkor egyszerre a hasamon termett Dorci, odabújt, halkan miákolt és egész éjjel le nem ment rólam. Nem is volt utórengéss - többé, délután lezajlott az is.

fidesz = házmesterek pártja 2011.01.19. 21:56:58

@mimindannyian: má' bocs, de ezt a fosadékot milyen alkalomból linkelted ide?

Goompah 2011.01.19. 22:58:36

@mimindannyian:

Ez ugyanúgy alkalmazható az emberre is. Szóval ha legközelebb megsérülsz, akkor azzal vigasztald magad, hogy amit érzel, az nem fájdalom, csak a benned futó szoftver szimulálja azt a külvilág számára.

[c] 2011.01.20. 01:06:59

@mimindannyian: Ez nem több elmélkedésnél, amely azon a téves feltételezésen alapul, hogy a posztíró - illetve bárki - TUDJA, hogy egyáltalán mi is a tudat és az állatok milyen fokon rendelkeznek vele - a posztíró szerint egyáltalán nem, de erre fikarcnyi bizonyítéka sincsen. A végkövetkeztetés ebből következően puszta spekuláció. Az "állatok nem éreznek fájdalmat" állítás logikailag sem következik a leírtakból.

"Azt állítom ezután, hogy a fájdalom lényeges komponense, számunkra, emberek számára, hogy van tudatos és, ha úgy tetszik lelki vonzata."

Ez sem egészen így van; bizonyos típusú fájdalomnak van tudatos-lelki vonzata, illetve előbb-utóbb mindegyiknek lesz, hiszen átgondoljuk a következményeket. De a fájdalom attól a ponttól fájdalom, hogy létrejön az inger. Az igazán brutális fájdalom olyannyira blokkol, hogy az ember képtelen gondolkodni, ergo a tudatos-lelki hatás csak bizonyos késéssel jöhet létre, mégsem állítjuk, hogy a gondolkodást blokkoló fájdalom nem fájdalom...

[c] 2011.01.20. 01:10:09

@Goompah: Ah, rájöttem, mire emlékeztet a belinkelt elmélkedés... arra a vitára, amely azt volt hivatott felderíteni, hogy a nőknek van e lelkük :)

[c] 2011.01.20. 01:10:45

@antiszociális exlúzer: Jav.: van-e (inkább megyek aludni)

dr. HáziMacska 2011.01.25. 10:44:47

@mimindannyian: Pedig szerintem pont azt mondja el, hogy ott all az idegen draga auto, mert van, akinek telik, es odamegy - mikozben a macskasnak mar csak egy iszapos macska maradt.
Valamelyikunknek nem az igazat mondja a foto.

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.02.25. 23:39:30

@HáziMacska: aha, és az te vagy. Mert az autóval nem mész ott semmire, csak összemocskolod. A csak hiba a képben, kár szépíteni.


süti beállítások módosítása